woensdag 24 augustus 2011

Stekelige tashanger

Hier ben ik weer even! Ik wil allereerst alle nieuwe volgers van harte welkom heten! Het zijn er al 30, wauw!! Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blog allemaal volgen!!

Ik ben weer even aan het haken geweest, want er stond nog een patroontje in het boekje van Ana Paula dat ik nog niet had gemaakt: het egeltje. Het is weer een tashanger geworden. Hij is wel een beetje anders geworden dan de egel uit het boekje (omdat ik het wat verkeerd had gedaan...).

Ik heb nu ook heel erg mooie teddybeer-achtige wol gekocht! En daar wil ik (je raadt het nooit) een teddybeertje van haken! Het zal lastig worden met dit wol te haken, omdat het zo draderig is. Maar ik hoop dus dat ik in één van mijn volgende blogposts een foto van teddybeertje kan laten zien!

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig egeltje!
    Ik ben benieuwd naar je beertje.
    Tsja, als je leuke dingen op je blog zet, trek je nieuwsgierige volgers aan zoals ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon jouw mailadres niet vinden dus doe het even zo. Je vroeg op mijn blog waar ik die sluitingen koop. Ik koop deze gewoon via www.etsy.com. Hier heb je zoveel keus en gaat altijd goed.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! En ik ben wel blij met al die nieuwsgierige aagjes hoor, ik vind het leuk om mijn creaties met jullie te delen! =)

    Petite Fee, bedankt voor de tip! Etsy... dat ik daar zelf niet op was gekomen... Ik ga even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje....en ook zo leuk afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.