zaterdag 25 februari 2012

'Conejo' voor de workshop! =)

Gisteren heb ik een klein konijntje gehaakt. Het patroontje vond ik gratis op internet (hier). Ik heb het vertaald naar het Spaans (conejo = konijn), zodat ik het kan gebruiken bij de haakworkshop. (binnenkort meer daarover)


Er zijn inmiddels ook al meer van jullie gehaakte knuffels uitgedeeld. Maar omdat we hier heel veel last hebben van stroomuitval, heb ik hierover nog geen blogs kunnen plaatsen... Wanneer ik weer terug ben in Nederland (over een week al... =( ) zal ik zo snel mogelijk alle foto's plaatsen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg!
    Succes met je workshop, ik hoop dat je heel wat mensen aan de haak slaat, uh...krijgt ;-)
    Succes met je laatste week daar.
    Goede reis terug alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij krijgt van mij vandaag een award,
    omdat Ik dit konijntje echt prachtig vind :)
    en omdat ik je blog zo leuk vind.
    meer uitleg kan je vinden op mijn blogje.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt allemaal!!

    Ook bedankt voor de award Anka! Wat leuk! =)

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.