donderdag 7 maart 2013

Tamigurumi in English!

Since there are a lot of foreign people visiting my blog (who of course can't understand a word a write...) I decided to add an English translation!

It might take a while to get the whole blog translated, and you'll have to excuse my poor English...

But I hope that from now on, the WHOLE WORLD will get to enjoy my blog! ;)


Omdat er veel buitenlanders zijn die mijn blog bezoeken (die natuurlijk geen woord begrijpen van wat ik schrijf...), heb ik besloten een Engelse vertaling toe te voegen!

Het zal wel even duren voordat ik mijn hele blog heb vertaald, en het spijt me dat mijn Engels niet zo geweldig is...

Maar ik hoop dat vanaf nu, de HELE WERELD van mijn blog kan genieten! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.