maandag 29 december 2014

Lovely coasters

Een klein projectje dat ik even met jullie wilde delen. =) Het is een perfect last minute cadeautje, deze lieve onderzettertjes. Kies je favoriete kleurencombinatie, ga er even een avondje voor zitten, en klaar is het!


A little project that I wanted to share with you, these lovely coasters. =) You can choose your favorite color combination, and quickly make them as a last minute gift! 

Het patroontje is gratis, en je kunt het hier vinden:
The pattern is free, and you can find it here:
LOVELY COASTERS

2 opmerkingen:

  1. Mooie onderzetters! Idd een handig last-minute-kadootje, ik zit eraan te denken ze nog te maken als kadootje voor mijn schoonzus.
    Gaat het goed met je in de DR?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke!
      Alles is goed hier in de DR! Ik geniet erg van het werk op de New Hope school. Op dit moment hebben we nog kerstvakantie, maar maandag beginnen we weer. :) Hoe gaat het met jou? Heb je de onderzettertjes nog gehaakt, leuk zijn ze hè?

      Verwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.