donderdag 19 maart 2015

Voorjaar!

Hoewel het hier in de Dominicaanse Republiek eigenlijk altijd zomer is, heb ik toch ook het voorjaar maar even in huis gehaald. =) De tulpen staan op tafel! Dit leuke (gratis) patroontje vond ik op de blog van Ellebel. Ik heb het om een glazen potje heen gehaakt. En nu heb ik een mooie plek om mijn kleurpotloden te bewaren.


Even though it is always summer here in the Dominican Republic, I did want to bring some spring season into the house. =) So I put some tulips on the table! This cute (free) pattern can be found on Ravelry. I crocheted around a glass jar. And now I have a good place to keep my colored pencils!

6 opmerkingen:

  1. Wat vrolijk! Is dit gehaakt met het nylon-garen dat je daar kunt kopen?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is tie geworden! Echt voorjaar. Ik haakte deze tulpenrandjes eens om een waxinelichtje.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, overal ter wereld komen de Hollandse tulpjes hun vrolijkheid laten zien, leuk hoor ;)
    Ik ben ook gelijk je volger geworden :D
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.